Informatie
❓ Veelgestelde vragen / Questions fréquentes
🏡 Wat zijn de incheck- en uitchecktijden ?
Quelles sont les heures d’arrivée et de départ ?
De inchecktijd is vanaf 14:00 uur en de uitchecktijd is voor 11:00 uur.
L’heure d’arrivée est à partir de 14h00 et l’heure de départ est avant 11h00.
🍽️ Bieden jullie ook maaltijden aan ?
Proposez-vous des repas ?
Wij bieden maaltijden aan, voor 14 euro p.p., ’s morgens te reserveren.
Nous proposons des repas, pour 14 euros p.p. à réserver le matin.
🐾 Zijn huisdieren toegestaan ?
Les animaux sont-ils acceptés ?
Huisdieren zijn toegestaan in onze accommodatie, maar moeten altijd vóór de boeking worden gemeld.
Les animaux de compagnie sont autorisés dans nos hébergements, mais doivent toujours être signalés avant la réservation.
🔑 Hoe kan ik reserveren?
Comment puis-je réserver ?
U kunt reserveren via online, telefoon of e-mail.
Vous pouvez réserver en ligne, par téléphone ou par e-mail.
💳 Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Quels modes de paiement acceptez-vous ?
Wij accepteren contante betaling en online overboeking. Pinbetaling is niet mogelijk.
Nous acceptons les paiements en espèces et les virements en ligne. Le paiement par carte n’est pas possible.
📶 Is er WiFi en parkeergelegenheid?
Y a-t-il du WiFi et un parking ?
Onze accommodatie beschikt over gratis WiFi en gratis parkeergelegenheid voor de deur.
Notre établissement dispose du WiFi gratuit et d’un parking gratuit devant la porte.
🔥 Zijn er voorzieningen zoals verwarming?
Y a-t-il du chauffage ?
Ja, er is verwarming aanwezig in de accommodatie.
Oui, le chauffage est disponible dans l’établissement.
🥐 Is ontbijt inbegrepen?
Le petit-déjeuner est-il inclus ?
Ontbijt is niet inbegrepen en moet apart worden gereserveerd. De prijs is € 12,50 p.p.
☕ Extra: gasten kunnen de hele dag gratis koffie en thee drinken in de eetzaal.
Le petit-déjeuner n’est pas inclus et doit être réservé séparément. Le prix est de 12,50 € p.p.
☕ Plus : café et thé gratuits toute la journée dans la salle à manger.
🥗 Zijn er vegan opties en houden jullie rekening met allergieën?
Proposez-vous des options véganes et tenez-vous compte des allergies ?
Ja, er zijn vegan opties en we houden graag rekening met allergieën.
Oui, nous proposons des options véganes et nous tenons compte des allergies.
📍 Hoe kom ik naar jullie locatie?
Comment puis-je me rendre chez vous ?
De route naar onze locatie kunt u zelf plannen met de gewenste vervoersmethode.
Veuillez planifier vous-même votre itinéraire avec le moyen de transport souhaité.
🗓️ Wat is jullie annulerings- en wijzigingsbeleid?
Quelle est votre politique d'annulation et de modification ?
Annuleren kan tot 2 weken voor de aankomstdatum. U kunt uw boeking 1 week voor aankomst wijzigen.
Les annulations sont possibles jusqu’à 2 semaines avant la date d’arrivée. Vous pouvez modifier votre réservation jusqu’à 1 semaine avant l’arrivée.
👶 Zijn kinderen welkom?
Les enfants sont-ils les bienvenus ?
Kinderen zijn welkom en er is een babybedje beschikbaar.
Les enfants sont les bienvenus et un lit bébé est disponible.
📅 Zijn jullie het hele jaar geopend?
Êtes-vous ouverts toute l'année ?
Ja, wij zijn het hele jaar geopend.
Oui, nous sommes ouverts toute l’année.
🕒 Is er altijd iemand aanwezig?
Y a-t-il toujours quelqu’un sur place ?
Ja, er is 24/7 iemand aanwezig voor de gasten.
Oui, il y a quelqu’un sur place 24h/24 et 7j/7 pour les clients.